Čas od času se může stát, že objednané zboží z Ebay nedorazí. Většinou se balík někde zatoulá, kvůli špatné adrese nebo její nečitelnosti. Vy jako kupující máte právo na vrácení celé částky, tedy cenu zboží i s dopravu do České republiky.
Většinou prodejci posílají informace o dodání, včetně sledovací čísla. Takto jde alespoň zjistit, kde balík zůstal stát. Nabízí se řešení prodejce kontaktovat a pokusit se nějak domluvit, jestli zboží například nedorazí do jednoho týdne, budete chtít vrátit peníze.
Pokud zboží obdržíte, ale nejste se zbožím z nějakého důvodu spokojeni, máte také právo na vrácení celé částky. Zde je ale rozdíl, že každý prodejce má rozdílné podmínky pro vrácení zboží. Proto je důležité před nákupem mrknout na podmínky prodejce pro navrácení zboží.
Podmínky vrácení zboží najdete pod názvem returns v každé aukci. Popřípadě více řekne přiložené foto. V aukcích je můžete najít od 14-30-60 dnů. Abyste se později nedivili, tak je důležité se také podívat na údaj, kdo bude platit za dopravné nazpátek.
Reklamace zboží-vrácení peněz
V pravém rohu nahoře v my ebay zvolíme Purchase history-historii objednávek. Dále si najdeme nedoručené zboží. Rozklikneme more action a zvolíme I didn’t receive it. Následně budete přesměrování na další stránku, kde si můžete zvolit jestli chcete odeslat nové zboží nebo vrátit peníze.
V každém případě po vás bude Ebay chtít, abyste prodejci napsali, že zboží nebylo doručeno. Popřípadě bylo doručeno, ale nejste z nějakého důvodu se zbožím spokojeni. Stačí uvést to nejzákladnější a odkliknout sent request.
O vše další se postará Ebay, který vám také pošle vše na email. Prodejce má tři dny na to, aby zareagoval na tuto žádost, což se v 99% projeví jako vrácení peněz na účet Paypalu. Pokud se tak nestane, Ebay automaticky pošle celou částku na Paypal také. Vrácené peníze si můžete ověřit na vašem Paypal účtě. Pokud vám článek pomohl, můžete jej ohodnotit.